Göttmos!

Hejsan svejsan! Kommer inte kunna blogga så bra, för en hel del saker har förstörts. Så arg, bajs!
Aja, i fredags jobbade jag. Det gick bra, svin mycket folk bara. Vi drog och käka på mc vid sex tiden, kom hem vid halv sju - sju och somnade inte fören halv åtta. Hur sleten som helst var jag dagen därpå när jag vaknade, hade inte fått bra sömn på två dagar. Så skulle träffat Frida men hade ingen ork verkligen. Så sov ännu mer, sen vid elva tiden så drog jag till en kompis här i närheten som hade fest. Var där en stund, sen blev de hem och sova. Och nu har jag sovit ut ett bra tag, så känner mig mycket bättre :D awesome! Snart kommer Älind hit, och ikväll blir det bara en hemmakväll. Skönt de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: