Leende på läpparna!

Idag har jag verkligen inte lust att blogga, har verkligen inte jävla lust.
Men annars då? Är verkligen på bra humör idag, mår lite bättre men är fortfarande sjuk. Men orkade iallafall hoppa in i duschen, raka benen osv.. ;) Smörjde även in hela kroppen med bodylotion (escadas) Luktar fett gott nu. Hade hårinpackning också, så känner mig jätte fräsch så har jag ett leende på läpparna. Men jag tror jag blir hemma idag, är fortfarande sjuk och känner verkligen ingen ork i kroppen till att gå ut. Ska fixa massor med mammas trasiga dator så har något att göra iaf. Är helt lonley hemma vilket betyder DUNKAAAAA! Idag är en bra dag, ingen kan förstöra den för mig :D I know u love me! Herrååå

image description
Osminkad chey!


Hinda || 2012-04-05 Kl: 20:48:30

söt du är :)

Blogg/hemsida: http://hindas.blogg.se/
Anonym || 2012-04-05 Kl: 21:02:28

lika fin utan smink ju! <3.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: